Prima conferință despre MARKETINGUL PRIN influenceri din România
Vorbitori
  • Alexandra Teja
    Director of Customer Success, InfluencerDB Germany

    In rolul sau de Director of Customer Success la cea mai importanta companie de software pentru influencer marketing din Romania, InfluencerDB, Alexandra a capatat experienta in influencer marketing si gestionarea relatiilor, lucrand pe conturi cu clienti precum H&M, Lufthansa, CLUSE si Mercedes-Benz. Ea conduce o echipa care colaboreaza cu clientii pentru a crea strategii, a dezvolta bune practici si pentru a concepe o cultura a schimbului de cunostinte pentru domeniul in curs de dezvoltare al influencer marketingului.

  • Olivier Billon
    Founder & CEO, YKONE France

    Olivier Billon este fondatorul si CEO-ul agentiei internationale de influencer marketing Ykone. Absolvent al Science Po Paris in 2007, spiritul antreprenorial si fascinatia pentru noul potential de marketing oferit de social media, l-au condus rapid catre agentia propie Ykone, infiintata in 2008. Olivier a reusit sa creasca agentia ajungand sa se extinda in New York, Dubai, Berlin, Copenhaga, Londra si Bangalore. Olivier continua sa fie la fel de entuziasmat de influencer marketing, iar succesul sau in domeniu l-a condus inapoi la Science Po unde este acum lector.

  • Linda Hornfeldt
    Founder, Influencers of Sweden

    Linda Hörnfeldt este fondatorul si directorul executiv al Influencers of Sweden, organizatia comerciala a Suediei pentru social media influencers. Misiunea lor este de a crea afaceri si de a imbunatati conditiile de munca pentru influencers si de a contribui la dezvoltarea unei comunitati transparente, de sustinere si de inspiratie. Linda lucreaza in domeniul comunicarii de peste 10 ani si este blogger din 2001.

  • Mike Quyen
    Influencer

    Mike este fotograf, director de creatie si studiaza advertising in Londra. Originar din Vietnam, interesul lui Mike pentru fotografie a inceput inca din adolescenta. Fotografiile sale, o fuziune intre moda masculina si cadre captivante, au capatat rapid atentia publicului ajungand la 100 de mii de urmaritori pe Instagram.

  • Matei Dima
    Entertainer

    Matei Dima a.k.a BRomania este producator, regizor, scenarist si actor in clipuri cu milioane de accesari. A studiat in SUA unde a castigat premiului Youtube pentru Inovatia Anului in 2013. Din 2017 Matei este Managing Partner Global Entertainment, parte din Global Records, o agentie de influenceri din online.

  • Adrian Popescu
    Content Creator, Noaptea Tarziu

    Adrian Popescu este unul dintre cei trei membri ai proiectului Noaptea Tarziu. Canalul de YouTube, inceput in 2014, a adunat pana in prezent peste 1,4 milioane de abonati. Sunt un cocalar, parodia realizata de cei trei, a reusit sa stranga 1 milion de vizualizari in 24 de ore, ajungand in cele din urma la peste 34 de milioane de vizualizari.

  • Oana Bulexa
    Managing Director, MSL The Practice

    OANA BULEXA este Managing Director la MSL The Practice si specialist cu experienta de peste 15 ani in domeniul comunicarii. A lucrat mai intai ca jurnalist de presa scrisa si in televiziune, apoi a devenit consultant de PR. In 2007 a intrat in echipa MSLGROUP The Practice, iar din februarie 2013 este Managing Director al agentiei. Oana are la activ sute de campanii si activari cu influencerii, realizate pentru clientii MSL The Practice, companii din domenii foarte diverse. In ultimii ani s-a specializat in marketingul prin influenceri, punand bazele departamentul specializat al agentiei, dezvoltand tool-uri de lucru cu influencerii si sustinand traininguri si workshopuri de Influencer Marketing la evenimente de comunicare din Romania si din afara tarii. MSL The Practice este cea mai creativa si mai premiata agentie de PR din Romania, cu peste 250 de premii si nominalizari obtinute pentru mai bine de 150 de campanii de comunicare. Anual, MSL The Practice colaboreaza cu peste 500 de influenceri in numele companiilor si brandurilor din portofoliul sau, avand la activ campanii extrem de variate, dar si cea mai complexa solutie de Influencers Marketing de pe piata din Romania.

  • Florin Grozea
    Founder, Hit Yourself Consulting

    Dupa o cariera in muzica si in zona start-up-urilor online, Florin a fondat agentia Hit Yourself Consulting, care ofera servicii de social media marketing si management al celebritatilor. In prezent lucreaza cu nume mari de pe YouTube, precum Noaptea Tarziu, Bianca Adam si Radu Constantin.

  • Rodica Mihalache
    Head of Consumer & Business Insights, Starcom Romania

    Are 13 ani de experienta in comunicare, ultimii 10 ani concentrandu-se pe intelegerea consumatorului si a impactului comunicarii. Din 2012 ocupa functia de Head of Consumer & Business Insights in cadrul Starcom MediaVest Romania

  • Andreea Lupu
    Strategy & Innovation Director, Starcom Romania

    De 11 ani, pasionata si “acaparata” de advertising in toate formele lui, Andreea este strategul creativ care pune la aceeasi masa Creatia, Media, PR-ul, BTL-ul si le descopera limbajul comun. Crede cu tarie in puterea integrarii ideilor si a mesajelor – considerand ca specializarile stricte ale agentiilor nu mai raspund nevoilor brandurilor si nici modului de consum (media, creativ, comercial) al unui consumator mult mai complex. A creat, coordonat, implementat si visat campanii de BTL, ATL, CSR si Media, trecand de-a lungul timpului prin fiecare specializare. In Starcom, coordoneaza departamentul de Strategie & Inovatie, imbinand lucrurile la care tine cel mai mult – strategia de brand, intelegerea consumatorului, creativitatea & evaluarea rezultatelor fiecarei campanii.

  • Andreea Zanfir
    Consumer Context Planner, Starcom Romania

    Are 4 ani experienta in marketing research, cu peste 100 de proiecte realizate pe diverse domenii: Bancar, Asigurari de viata, Auto, Pharma, Cosmetice, Telecom. De la inceputul anului 2018, ocupa functia de Consumer Context Planner in cadrul Starcom MediaVest Romania, masurand impactul comunicarii asupra imaginii brandului prin studii de Media Effectiveness Tracker si investigand noi comportamente ale consumatorilor.

  • Alexandra Hash
    Manager, Global Influencers

    Cu o experienta de peste noua ani in new media si advertising, Alexandra este manager al agentiei Trending Influencers, parte din familia de companii ale Global Records. Inainte de Global, a lucrat in PR, marketing si a fost co-realizator al emisiunii iUmor.

  • Ionut Polexe
    Head of Business Development, Roton Music

    Cu o experienta bogata in product management si in value added services, Ionut a decis in urmă cu opt ani sa paraseasca industria de telecomunicatii si sa imbratiseze provocarile afacerii muzicale. Impreuna cu echipele sale, este responsabil pentru extinderea si dezvoltarea afacerii muzicale din Roton, in timp ce se ocupa de amprenta digitala si de proiectele speciale, noutatile acestei perioade.

  • Ioana Mârzac Sigarteu
    Corporate Communication Manager, Samsung Electronics Romania

    Ioana Marzac Sigarteu este Corporate Communication Manager la Samsung Electronics Romania. Ioana are o experienta de peste 10 ani in marketing online, cu un background in zona de tehnologie si in domeniul financiar-bancar. Ea a ocupat si pozitia de Vicepresedinte regional IAA Young Professionals pentru zona Europa de Est, facand parte din echipa globala de coordonare a asociatiei.